Ny kändis träff ! :)

Tjaa'
Har så mkt att berätta .. :p men förra lördagen var jag och träffade Mojje.. ni vet från Latjo lajban, haha.
Och  nej.. nu ska jag berätta om min födelsedag. Jag gick upp kvart över fem och duschade, sen sov jag till tjugo i sju då mamma väckte mig, jag fixade mig ,åkte till Erik, sen tog vi tåget upp till Stockholm. Vi fikade inne på Åhlens och sen efter ett tag ringde Anna och besrkev vägen till Bengans, när vi kom dit köpte vi  Jason Mraz's skiva :)
Vi fick ett V.I.P kort oxå. Stod och väntade på han i nån timme sen kom han och Toca och var hur bra som helst !
Dom körde typ 3 låtar.. kändes som 20 :p Sen efter det fick vi gå före alla i kön till signeringen =)
A : Hhhii ! :)
J : Hi how are you?! :)
A :  Iii'mmm finee :)
anna och elin ropar *säg det ! säg det ! *
A : uhhm.. ehm, it's my birthday today. :)
J : What's your name?
A : Alicia
J : Happy birthday Alicia ! :D *sträcker ut armarna *
A: Thank you :D *kram*
A : Iii loovee you..
J : Awww thankyou :D

Haha, ehm... ja ! Erik fick blackout efteråt .p aja. Grym dag !
Tack Erik ! :)
image204
image205

Kommentarer
Postat av: Carro

Va bra att du fick en rolig födelsedag :) vi ses imorrn

2008-05-18 @ 01:21:41
Postat av: Mamma

Tänk att du redan fyllt 13år.Du fick en rolig födelsedag.Snällt av Erik att följa med dig.Kram mamma.

2008-05-18 @ 13:27:43
Postat av: Louise

Ni verkar ha haft skoj :D

2008-05-19 @ 10:15:57
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Sara

Grattis i efterskott lill tjejen..

2008-05-20 @ 09:51:49
URL: http://sarriiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0