Ny kändis träff ! :)

YOOOOO ! =)
Är allt bra med er?
I söndags var jag och träffade Caracola i valbo, jätte trevliga tjejer .
Fast jag var sjuk, så jag mådde inte så bra när ni var där. Jag borde egentligen ligga hemma och bli frisk men är man kändis beroende så är man. Hade jätte mycket slemm i halsen och ont i halsen och var hes :p
La upp en ny  http://www.youtube.com/watch?v=hFIlIAR0JGA film på youtube oxå :p Jag var hemma ända till onsdagen så då gick jag i skolan, det var jätte kul..  Sen efter skolan gick jag hem och bytte kläder , louise & erik och carro hade kommit hem oxå så vi åkte och handlade. Senare på kvällen åt vi tacos och satt och spelade gitarr och sjöng på altanen. Sen gick v i ner till kasen och kollade, pamela kom till mig så vi gick upp till backen i bomhus nån minut sen gick jag hem igen :p Mamma och alla var fulla så jag satte mig vid datorn :p På torsdagen sov alla länge. Sen på fredagen åkte alla vi med Eckerö Linjen, det var jätte kul. Vi åt buffé och satt i baren, haha. Men det var lite stressigt..  Sen idag gick jag upp vid klockan 10 , fast la mig igen och värmde mig. Gick upp kvart i elva och fixade mig, sen kom lollo & hennes mamma och hämtade mig vid fängelset så åkte vi ut till valbo och kollade på Rickard Herrey , Jeanette , Susan och Björn. Dom dansade  och grejs. Herrey sjöng Gyllene skor oxå :p
Efter vi hade tagit autografs och kort drog vi till jossan inne på cafét och pratade sen så åt dom och jag drack :p
Sen åkte vi hem, i morgon ska jag och carro nog gå på stan.
Hejsvejs
image190
Herrey & Jag
image191
Björn & Jag
image193
Jeanette & Jag
image194
Susann & Jag...
image195
Andra bilder :p


Kommentarer
Postat av: Carro

Bra film!

2008-05-04 @ 11:22:56
Postat av: Lollo

Köpte du nåt på stan?

2008-05-04 @ 16:35:48
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: emelie

herrey är typ den skönaste snubben on earth! Danny ofcourse på första plats, men sen herrey för tusan ;) haha!

2008-05-04 @ 22:49:20
URL: http://www.emeliewesstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0