Torsdag

Hellu.
Det var söndag sen sist jag skrev, right? Aja, får väl börja blogga mer.. men jag får ju knappt några kommentarer så det känns meningslöst. Sov ensam hemma på söndagsnatten..carro sov hemma hos sig. Kunde inte sova nånting den natten, trodde hela tiden att jag skulle försova mig. Men aja. Carro kom hem senare på dagen och vi åt ungspannkaka, men eftersom jag åt våfflor samma dag som jag blev magsjuk så hade jag inte direkt en sån stor matlust på dom. Sedan åkte vi hem till Fredrik och spelade Smash bros på Wii, det var kul. Sen fick j ag ett försök på mig att spela in Hero. Det låter inte bra,mesigt. Jag gav ett förslag till Fredrik att jag ville spela in en rock låt och då sa han  "Joo, det är nog en bra idé, jag kanske skriver en egen." typ. Och jag måste skriva mitt jävla stick på låten och en till refräng. Sen är den klar, jippe. Sen på tisdagen stannade jag kvar efter skolan och hjälpte till med Talangjakten dekorationerna, vad gör man inte för sina kompisar? .Sen drog jag hem och jag fick presenter av mamma efter som hon och pappa hade varit på kryssning jag fick Britney Spears parfym Fantasy och ÄssÄ ( bästa godiset) och choklad. VI hade Talangjakt på onsdagen så jag hjälpte fyrorna med sminket . Killarna i min klass vann, höhö. Här är ett klipp på What's up och några bilder från dagarna :)

image159
Johan sjunger : Please forgive me , I know you are mad at me . I regret it. Och kollar på mig.

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

God Morgon! =)

2008-03-20 @ 10:26:52
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Carro

Va snällt att du fick parfym :)

2008-03-20 @ 15:25:30
Postat av: Lollo

Fuskigt att du fick parfymen :D
Får lukta på den när jag kommer hem :)
Ses på lördag. Kram

2008-03-20 @ 20:58:22
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Nicole

men men men.. jag tar inte bra bilder ;o men jag ska fota dig :D (a) och hörru.. jag vill också ha sån där parfym x)

2008-03-20 @ 22:40:13
URL: http://sajkosliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0