Ny kändis träff =)

Jag satte klockan på 08:00 och gick  upp och duschade sen gick jag och la mig i sängen igen och försökte sova men det gick inte så jag satt på mix och lyssnade när Anders Timells bror ringde nån och bad om ursäkt.
Vid elva så gick jag och fixade mig och sånt. Anna ringde och vi bestämmde att hon skulle komma till mig vid ett.
Sen kom hon och mamma och pappa skjutsade ut oss till Valbo Köpcentrum vi gick till scenen och hejade på en massa bra folk :D Sen kom Alexander Schöld och sjöng sen signering, riktigt jävla blyg är han. Aldrig sett nån blygare person .Men shit vad snygg han var ! jag blev förälskad i hans hår, inget mer :p Efter han hade gått så gick vi in till Rocks och lyssnade på en massa skivor. Sen såg vi att Alex stod där borta vid scenen igen så vi gick dit igen men han drog snabbt igen. Sen kom Fronda !  ruskigt cool är han :'D Eftersom man var tvungen att köpa skiva så gick inte jag fram men sedan efter åt när han skulle gå iväg så bad jag om ett gruppfoto men han sa att han hade bråttom men då sa jag :  Men ta ett snabbt på oss två då? och då gav jag han min kamera och efter en halv minut förstod han att han skulle ta kort, haha. *klick* ruskigt pinsamt var det haha. Sen sa vi hejdå till Lollo,Anna,Verre och hmm Jonte tror jag han hette. Sen gick jag och Anna och prövade kläder inne på gina. Sen drog vi och kollade lite i affärer sen drog vi till donken och käkade glass sen sprang vi till bussen. Åkte in till stan och bestämmde oss för at byta buss så vi väntade i en halv timme innan vi åkte hem. Sen när jag kom hem åt jag mat och louise och caroline var hemma. Hoppas ni har det bra =) 
Kram / Alicia

image136


Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att det kommer kändisar till Valbo. Kommer det nån mer snart?

2008-03-09 @ 20:59:05
Postat av: Nicole

och jag är inte alls avis.. nejdå. hm ;o (a)

2008-03-09 @ 22:31:56
URL: http://sajkosliv.blogg.se
Postat av: Anna

haha jaadu, det var en trevlig dag det :)
& jaa, verres pojke heter Jonte ;)
snygga bilder på slutet btw! x)
älskardig

2008-03-10 @ 18:07:51
URL: http://aennenna.blogg.se
Postat av: jenna

dagen verkade bra! :D

2008-03-11 @ 00:30:51
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0