Snabb update

Hejsan ! :)

Idag åkte jag,mamma,carro och pappa till affären och handlade. Efter det när vi kom hem så grillade vi korv. Sen gick jag,mamma och carro till datorn och kollade efter London resor. Men vi ska åka ner på stan på måndag och kolla lite mer :p Jag följer med om inte jag ska vara med jimmy. Jag köpte en Ben & Jerry Cookie dough som jag åt lite av oxå, tills jag fick ont i magen. Sen spelade vi lite gitarr och åt jordgubbar. När caroline skulle hem bestämmde jag mig för att sova hemma hos henne. Så när vi kom hem till henne kollade vi på gamla videor vi hade gjort och spelade in när vi sjöng Hallelujah :p Nu sitter hon och spelar Fire emblem och jag vid datorn. Vi ska ut till Bomhus igen vid typ 10-11 tiden i morron.
Ha en bra midsommar ! :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ha en bra midsommar ni också!

2008-06-20 @ 10:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0