Skolavslutning + Furuvik

Hej alla :D
Den här veckan i skolan har vi inte haft nån vanlig lektion, vi har städat och sen varit ute en hel dag typ.
Fick låna Louise's lila klänning som hon hade i norge, och en kofta till det. På tisdagen drog jag och Elin ner på stan och köpte Stolt och Nykter biljetter. Sen drog vi till stan och träffade Amanda , sen efter ett tag kom kalle och jocke så vi gick med dom lite. Jag köpte brun utan sol och brun puder ( nu jävlar ska jag bli brun ) och en tvättboll typ :p
Sen kollade vi på Kalles träning, Kolan var oxå där. Dom var jätte läskiga när dom körde karate.Sen tog jag och fa bussen hem. På onsdagen gick jag upp vid kvart över sju, och började fixa mig. Sen kom Louise och Erik hem och då fick Louise hjälpa mig med mina lös ögonfransar. Sen åkt vi till skolan och sjöng och sa hejdå till alla typ, Efter det åkte jag hem och la in bilder och sånt. Sen kom Elin till mig vid 3. Vi pratade en massa med Anonym och sen åt vi mat . Sen åkte vi till Furuvik och köade i regnet med Jockarna. Efter vi hade köat i 20 min och blåst i fylletest grejen så gick vi in och jag och Elin åkte "Disco" och sen kom Anna, Julia och Klara så då gick vi med dom. Efter vi hade sagt hej till killarna i min klass gick vi typ till discot och dansade, sen drog jag till Norea och hennes vänner vid scenen och väntade på Neverstore. Sen när dom kom var det sjukt mycket drag, precis som det var på cityfesten. Ända skillnaden var att på cityfesten blev man inte puttad i ryggen och en massa folk som flög på en, och man stod inte lika nära scenen och det var varmare. Spräckta blodkärl på foten, haha. Men stod inte ut att vara där tills dom var klara, fick panik och trodde att jag skulle dö om jag stannade :p Hittade inte elin och dom så då gick jag runt och letade och hittade på Eric och Jockarna, eric ville att jag skulle åka med han i en radiobil, noway. Haha som tur kom söt cilla till mig och sen gick vi och försökte hitta Adam Tensta, vi såg han ! :D Efter lite snack med några i hans band och skäll av vakterna gick vi till scenen och skulle ta plats där. Då kom min kusin och ville ha min kamera så jag gav den till henne och sen gick vi och träffade Neverstore, sjukt söta !. Sen tog jag och cilla plats vid scenen och hann bli filmade :P
Fett pinsamt, yes.  Sen efter en lång väntan kom äntligen Adam, han körde en massa låtar och publiken var på !
Och sen körde han Before u know it , och det var magiskt. Alla i publiken gjorde hjärtan med händerna och adam och man fick höra när han pratade med sin systet och allt var så fint så jag började böla, haha. Hela den låten och halva nästa. Helt sjukt. Jag gråter aldrig när nån sjunger :p okej... jason är ett undantag. Sen gick jag när han körde my cool, cilla hade gått lite innan. Hittade inte Elin nån stans och hade inte hennes nmr så jag fick panik leta.. men sen hittade jag henne efter typ 10 min. Vi tog bussen in till stan och sen gick vi där ifrån hem, sen kom vi hem halv tre. VI somnade direkt ! Sen på morgonen satt vi vid datorn tills kvällen idag :D När hon hade gått hem var jag med Louise och mamma.
Louise bakade en god tårta oxå ! ;) Hon börjar bli gammal.
I morgon ska jag till Rix Fm festivalen i Västerås, det blir fett !
Här är några bilder ;)
Love / A






Kommentarer
Postat av: Lollo

Mä vadå Louise börjar bli gammal? Carro har ju bakat i många år nu ;)

Vad bra att du hade kul på Furuvik, önskar det hade funnits nåt sånt när jag var mindre :D

2008-06-13 @ 09:22:29
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

:) kul du verkar ha haft det. Ska du gå nästa år också?

2008-06-13 @ 13:25:28
Postat av: Gossip and Fashion

kul det låter :)

2008-06-15 @ 14:22:36
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0