Rix fm festival i Västerås :)

Tjena.
I två veckor har jag ju redan planerat att jag skulle gå på rix i västerås. Och mamma sa att jag fick morgonen efter skjulfesten. Men aja. Sen i torsdags kväll skulle jag bara kolla så att hon inte hade glömt att jag skulle dit. Men då säger hon nej, fast hon hade sagt att jag fick. Och vi hade redan planerat bil resan och allting. Men sen på fredagen vid typ 11 sa jag att jag skulle dit , då sa hon nej, men jag sa att jag skulle och hon sa inte emot. Så då tänkte jag att hon lät mig åka. Så hon åkte till jobbet och jag packade ner jacka och sånt i väskan. Sen strax innan jag skulle gå hemifrån kom pappa och då sa jag typ hejdå :p Sen tog jag bussen ner till stan och mötte upp Anna. Vi gick till donken och sen kom jossan och frida :) Vi gick till nåt hus och hälsade på en söt hund och sen bar det av till Västerås. Vi hörde Tokyo och Jennie Let me love you på radion :) Vi åkte genom en massa fina landskap, det regnade och solen sken. Det fanns nåt ställe som hette Vad , haha det var kul. Sen kom vi fram till Västerås och parkerade bilen på en parkering och sen gick vi till Subway och köpte mackor. Sen gick vi i regnet till Lögarängen och ställde oss ganska långt bak .
Sen kom Ramsells och värmde upp publiken lite, samtidigt kom solen fram. Dom körde i typ 45min, sen kom Sibel , Nordman, Sonja Aldén , Rongedal och sist men inte minst E.M.D. =) Dom var riktigt bra. Dom körde All for love och Alone och sen tvingade dom alla att skicka ett sms sen efter det strippade dom lite *host* alla som var där fattar. Sen kom sverige tröjorna fram och dom sparkade ut bollar till publiken. Sen körde dom Jennie let me love you och publiken var på !  Sen var det slut och vi skulle gå iväg. Men då kom Erik och kastade ut blommor, matte oxå tror jag. Och sen ställde dom sig och signerade mitt i framför scenen och det blev kaos med alla :p Men hörde vissa ba :  Iiiiiiihh mattias ba tog på min hand och jag ba dog och jag ska aldrig mer typ tvätta den handen. Haha.
Erik var den första som kom till oss tror jag, han är söt den killen ! Sen kom Matte , han är söt han med. Och till sist kom Danny han var söt som vanligt :D Han skrev e autograf på armen och lite snack. Det behövdes kan jag säga. Annars skulle jag varit depp nu.Sen efteråt åkte vi till donken och åt. Sen åkte vi hem. Tog bussen från stan med Emelie.
Sen gick jag hem och mamma skällde på mig, sen la jag in bilder och sen somnade jag.





Och en film där söt danny pratar med mig :)

Och som ni vet pratar jag bara så när jag har träffat dom 8)
Peace / A

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du verkar ha haft roligt.

Vad åt du för macka på subway egentligen? :P Nån med bara ost eller? :D

2008-06-16 @ 09:31:48
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej hej! Jag såg din blogg på din syster carros blogg och kikade in. Måste bara skriva att jag tycker du sjunger himla bra :) Super duktig juuu :)

2008-06-16 @ 22:38:31
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman,jag förstår att du vill åka och titta på EMD men du måste förstå att du bara är 13år.Jag kan inte släppa dig hur som helst.Snart åker vi ju till Stockholm och då får du ju träffa EMD igen.Kram mamma.

2008-06-19 @ 11:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0