Tisdag

Sådär ja, nu har jag lite mer tid på mig att blogga.
Igår var jag med Pamela vi flummade mest . Sen skulle vi gå till fängelsebusshållplatsen.. jag visste inte när den gick, men jag trodde att 12an kom typ varje halv timme men sen hade vi stått där i en timme..då kom bussen.
Sen gick jag hem, jag hade tänkt mig att jag skulle göra läxan. Men jag var så himmla trött så jag sa till mamma att hon skulle väcka mig om en kvart. Men jag vaknade typ vid ehm, 11. Så då tvingade mamma mig att gå upp och sova. Jag vaknade vid två... Och då tänkte jag: Hmm, hur ska jag hinna med att göra läxan i morgonbitti? jag ska ju duscha och allt... men jag kan ju göra den nu ! Så då gick jag upp och satt mig och skrev klart om USA på papper. sen gick jag och la mig vid tre igen. Vaknade vid tjugo i sex men snoozade typ tills klockan fem över sex.  Skolan var seg.. Alla var typ på bus humör. Sen efter så drog jag till Mat öppet och köpte lite godis sen drog jag till mammas parkering och väntade på henne. Sen kom mamma och vi åkte hem.. Och sen satt jag mig här.
Pamela & Tiia kommer till mig vid sex , och då ska vi gå till Källmur.. Dom har nånting där ... typ så sexorna ska få ses hur det ser ut där.  Jag har en massa video bloggar oxå... men jag orkar inte ladda upp dom :p
Aja, pusshej. Dom här solglasögonen köpte jag i Sthlm för 15 kronor ! :)
image100

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo men lägg upp filmerna tycker jag

2008-01-29 @ 16:52:12
Postat av: Nicole

jag vill ju se filmerna (a) snälla :D

2008-01-29 @ 17:12:20
URL: http://sajkosliv.blogg.se
Postat av: Mamma

Fina solglasögon,dem ser nästan ut som de som gick sönder i Grekland.Kram mamma.

2008-01-29 @ 17:55:30
Postat av: Lollo

Fina, o va billiga =)
SPännande o gå på Källmur ;)

2008-01-30 @ 16:24:18
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0