Petter

Hejsan,
Igår skjussade mamma och pappa mig och carro till konserthuset.
Vi gick in och sa att vi skulle stå på gästlistan men hon sa att vi inte gjorde det...
Men dom gav oss två biljetter iaf. Vi gick och satt oss på en bänk och snackade.
Sen kom det fram två tjejer & frågade om dom kunde få ta en bild på oss ,
Dom kom från GD .
Jag: ja visst :)
Carro*viskar till mig* : piiinsamt !
Sen gjorde Petter entré fett coolt. Vi stod typ ganska långt bak. Men mot slutet stod jag typ trea raden..
Men det var två as långa killar framför mig med stora tjocka vinterjackor på och jackorna hade luvor med päls där runt. Och dom satt på sig luvan så jag såg typ noll. Fick några bra bilder på Petter iaf. Han gick av scenen och lät hans andra sångare sjunga en låt och då gick vissa fram och snackade med han lite. Jag funderade på att gå men jag tänkte att om jag kmr fram så kanske han går upp på scenen igen. Så jag stannade kvar.
Han uppträdde i typ en och en halv timme om jag minns rätt. Alla skrek : En gång till ! vi trodde ju att han skulle komma ut igen. Men det gjorde han inte .. Så jag och Carro gick hem till henne och sov.
Sen på morgonen vaknade jag och hade värre halsont än dagarna innan.
Jag tog bussen till Bomhus och sov mera. Sen var det n ån som ringde men jag strunta i att svara.
Sen ringde min lärare, haha. Och nån från tandläkaren. Sen gjorde jag toast , och satt mig här.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jättefin bild på dej tjejen!

Kram tant åsa

2008-01-19 @ 07:38:06
URL: http://artificialgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0