Onsdag

Tja alla sköna

Idag har hela dagen varit seg , kännde att jag inte orkade gå till skolan . Så jag försökte få mamma att sjukanmäla mig men det gick inte, haha. Så typ mellan sju och halv åtta satt jag och haöv sov i soffan. Cyklade till skolan sen och hade havsresan, OMG tråkigt. Vi hade idrott iskolan oxå, jag och sanna var båten för vi hade ingen energi i kroppen, vi typ snackade skånska fy vad fult det lät :p Sen typ sista lektionen hade vi med Gunnar och Thomas, vi har aldrig lektioner med killar, och nu två på en gång liksom. Sen efter skolan så kom Carro på gatan när jag tog ut min cykel .  Så vi åkte till Matöppet och handlade lite. Sen turades vi om att skjussa hem. Sen spelade jag gitarr och satt mig vid datorn. Sen kom kaka och pamela till mig. Hatar när folk bara kommer till mig utan att säga nånting först.. men börjar bli van nu.  Alex fick en massa skäll av sina föräldrar så han var tvungen att dra. Jag och Pamela satt och kollade på kort ,chattade och sjöng karaoke på typ... kinsésiska. SKIT KUL ! :'D  hahaha*död*
Sen drog hon hem... och jag väntar på att mamma ska komma. Vill bli sjuk så man kan sova hela dagen.
Petter i morgon oxå, hur ska jag orka? äsch. Får bli mer taggad i morgon. Det sägs ju att Petter är ganska bra på scenen? Nån som sett han? . The lips skriver så sjukt roliga grejer på myspace alltså hahahha.
OCH PAMELA HAR FÅTT TANDSTÄLLNING :D <3 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men alicia, se till att gå o lägga dig i tid istället, då får du ju sova lika länge som en sovmorgon bara det att du har sovkväll istället för sovmorgon!!

2008-01-17 @ 10:27:52
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

Snart dags för Petter :) vi får se om han är bra

2008-01-17 @ 16:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0