Hejsan

När jag och Tiia åkte till Pamela tog vi en massa bilder som är spårlöst försvunna nu...
Sen åkte vi till valbo och mötte Lollo,Elin,Malin och Frida :) Sen kom Marie. Vi kollade på henne sen gick vi på signeringen och tog kort och kramade. Marie är snäll :p Sen tog vi en massa kort och sprang runt och virrade . Sen bestämmde vi oss för att gå på IKEA och fika/äta. Och då såg vi Cissi Ramsby !!! :D Så vi snackade ,kramade och tog kort med henne. Hon är skit cool. Sen åkte jag,tiia och pamela buss. Jag mötte carro vid American take away och vi köpte pizza som vi åt hemma hos henne sen skjussade mamma hem mig.
Tack för idag tjejer ! <3


Kommentarer
Postat av: Lollo

hehe sällan kändisar då.. :P

2008-01-14 @ 10:43:44
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

Mmm. och sen hemma hos mig var det ju väldigt konstigt med anden i datorn :S

2008-01-14 @ 15:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0