Åkej..

image94

Mjaou, jag kan inte sova heter det.
Idag var jag i köpis och köpte två tröjor.. lr mamma betalar efter som jag inte får nå pengar.
Erik & Louise vad med oxå , det var kul. Vi fikade inne på... ehm... vet inte namnet. 
Erik drog världens tråkigaste skämt om nå hamburge skor, jag fattade noll  .
När jag kom hem mötte jag Pamela, Alex & Kalle .. dom vill att jag skulle vara med dom..
Men jag pallar inte dom tsm. Så jag drog hem och geekade med familjen & The lips.
Nicole har klippt sig ! As fint ! & idag träffar jag kanske Danny om jag har tur ! :* Men jag har aldrig tur.
Aja, nu ska jag försöka sova. Pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Joho du har ju ofta tur :P du brukar ju vinna på lotto och så.

2008-01-21 @ 10:37:16
Postat av: Lollo

Inte så lätt o sova när man sitter framför datan kanske.. :P

2008-01-21 @ 10:55:11
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0