The Tandläkaren.

Hejsan alla.
Igår kom Alex och Pamela hem till mig ( ovanligt )
Vi flummade lite sen så gick Alex hem och pamela skulle sova över hos mig.
Vi två hade trötthumor och skrattade åt allt typ.
Vi chattade med en jätte gullig tjej som bodde i Romänien tror jag man översätter det till Romania iaf :p
Hon gillade Danny men han var inte känd där så hon blev överlycklig för några låtar och kort.

Sen så sov pamela i data/gäst rummet och jag sov i mitt rum.

Jag väckte henne vid halv åtta för hon skulle följa med mig till tandläkaren,

Och då blev det ju lättare om hon sov hos mig.

Vi gick upp och åt frukost och kollade på Vakna med the voice , Charlott(e) Perelli(stavning) var där och gästade, hon värkar knepig. Sen sminkade vi oss och satt oss vid datorn sen gick vi till tandläkaren, första gången jag var där sen dom hade byggt om. Jag fick en tjej som jag inte kommer ihåg namnet på :P Hon studerade och var jätte bra. Sen kom det in en proffisionell tandläkare, stockholmare för den delen och hon var hemsk hon skrapade upp hela mitt tandkött så jag började blöda, ajajaj. Aja dom där två tjejerna hittade typ ett "oturshål" och ett "machakdjds hål" sen sa dom att jag skulle andvända tandtråd och skölja munnen med nånting, jag fick en flaska med mig hem. Jag och Pamela gick hem och kollade på Juno sen satte vi oss vid datorn sen drog hon hem. Och jag åt våfflor med mamma och jag mådde as illa efter dom , mår fortfarande illa . Jag läste idag att Antikrundan kommer till Valbo köpis så alla som har nånting som ni vill ha värderat så kan ni ju alltid surfa in på valbos sida och kolla evangemangen. Kollade på idol klipp med söt Mattias oxå! =) Han är bäst ju, på sätt och vis :P
Puss & Kram.


Kommentarer
Postat av: Carro

Jobbigt med hål, när ska du laga dem?

2008-02-27 @ 12:09:08
Postat av: Alicia

31 mars

2008-02-27 @ 13:26:41
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Lollo

vad olik du var dig på sista kortet.
Usch för hål..
Gott med våfflor, äre våffeldagen? Kram

2008-02-27 @ 16:58:15
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Alicia

jag är magsjuk :p
tror inte det är våffeldagen.

2008-02-27 @ 18:08:19
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0