Söndag

Jag och Pamela satt i skolan och snackade på lektionen.
Då säger plötsligt Anki att Bill Kaulitz var på skolan.
Jag och pamela tror inte alls på det.
Vi : hahahaa, jo som om., hahaha.
Och precis då öppnas dörren intill grupprummet bakom oss och Bill kommer fram till Pamelas bänk och börjar leta efter nånting. Jag och Pamela blir helt till oss och börjar känna på han :p  Sen frågade vi nånting och han svarade på tyska och babblade en massa annat. Vi fattade ingenting. Så då försökte vi prata engelska , han med.. vi förstod inte ett ord. Han var extremt kort oxå typ 1.40 cm :p

Sen så var jag på nåt slags nöjesfält och idolerna uppträdde på gatan.
Jag stod där och tittade sen såg jag danny på andra sidan .
Så när dom hade sjungit klart så hoppade jag över staketet och sprang fram till han.. det var typ 1km.
Jag: Heeeeej ! :D Du , det var jag som gav dig skivan i gävle !
Han: Heeeej *kraaaaaaaaaaaaaaaam* du är jätte duktig ju ! . Vi borde... ge födelsedags presenter till varandra.
Jag: jaaa absolut :D* kraaaam*
Sen höll jag på att missa tåget och då sprang jag ikapp tåget och hamnade i samma vagn som Erik inte segerstedt. 
Jag; Shit , jag hittar inte min biljett.
Erik: jag har bara en, det är min.
( sen började snubben som skulle kolla biljetterna komma nära )
Och då tar erik fram två biljetter. En till mig och en till han, helt knäppt.
Och erik hade gjort ordning så att fyra ramar satt ihop och den sista hade gått sönder.Jag: Erik, Vad har hänt med den sista?
Erik: jag vet inte :/ det måste vara nån som har slängt sig på den.

Och dom där var självklart drömmar jag drömde i natt :p

image106





Kommentarer
Postat av: Carro

Va knäppa drömmar :P

2008-02-10 @ 15:53:07
Postat av: matilda

HAHAHAHh

2008-03-11 @ 21:44:58
URL: http://www.matildix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0