Onsdag

Hejsan !

Förlåt att jag har varit så dålig på att uppdatera. Har jag skrivit att jag var till sjukhuset och gjorde lite undersökningar. Sen har jag varit och klippt håret ! =)  Luggen blev helt fucked up. Men jag får väl nöja mig.
Hade ont i magen i morse men jag gick till skolan ändå och magonten försvann, men klockan halv två kom den tillbaka så då ringde jag hem och skulle fråga om mamma kunde hämta mig men då var hon inte hemma och pappa kunde inte hämta mig med den röda bilen eftersom den inte är besiktad. Så jag fick ta mig hem magont och det är inte kul att gå då. Jag fick ett brev från sjukhuset , dom sa att jag hade fått en tid på EEG undersökning.
Så jag ska dit i juli och få en massa trådar i huvve och man skulle typ sova, klockan kvart i elva på morronen, wtf.
Precis när jag höll på att somna i soffan så kom mamma och monica hem så vi åt mackor sen åkte vi hem till Monica, jag sov i deras soffa och satte mig upp och började prata typ i sömnen. Sen åkte vi hem. Och nu måste jag äta. Hade bra / Alicia

Kommentarer
Postat av: Carro

Va läskig undersökningen låter, va taskig pappa var som inte hämtade dig

2008-02-14 @ 10:16:04
Postat av: Lollo

Snygg bild ;)

2008-02-14 @ 16:41:20
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: matilda

söt bild ;D

2008-02-14 @ 16:42:40
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0