Fredag

Hejsan

Hela januari har varit en väldigt bra månad trots att vissa saker har varit skit.
Jag kan fortfarande inte smälta att danny har lyssnat på min skiva, men hey.
Såg ni på Let's Dance? han dansade så grymt bra ! & han förtjänar dom där poängen !
Han har jobbat hårt och fått dålig kritik varje gång, men inte nu 9:or fick han !
Jag har sjukt ont i handlederna, jag vet inte varför. Hmm. I morgon kommer Caroline hem..
Hon ska hjäpla mig skriva lite musik, vill inte spela in en massa covers utan satsa lite mer på min musik.
Men har ju mest en massa deppiga låtar.  Alltså det är en hög kändisar som har lyssnat på mina covers/låt & dom har ju gillat det. Men mitt mål när jag började sjunga och så.. var ju faktist att danny skulle få höra & jag skulle lära mig spela I'm yours . Och I'm yours kan jag en hel del på nu ! Jag känner mig stolt att jag har klarat av några av mina mål. Hoppas allt är bra med er.
Big hug / Ak
image101

Kommentarer
Postat av: Nicole

satsa hårt på musiken och gå den väg du känner är rätt så kommer allt bli toppen bra! du ska vara stolt med den talangen du har. den är riktigt stoooooor, och bara du vill själv så kan du gå så långt som möjligt! ta åt dig, jag menar alltid allvar.

och jag är inte så bra på att formulera min svenska när jag ska snacka.. men liksom det stod ju "pull" så hur ska man säga? :p

2008-02-01 @ 23:40:19
URL: http://sajkosliv.blogg.se
Postat av: matilda

va du på vårat öppet hus? ;) alltså thorén i gävle :) ser ut som bilden är ifrån den kvällen

2008-02-06 @ 01:01:11
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0