=)

Heeeey .
Igår var jag hemma hos Louise och erik och åt mat / sjöng singstar/ kollade på melodifestivalen.
Caroline var oxå med, Jag tyckte BWO var skit bra. Sen gick jag hem till carro och sov där,  vaknade och åt frukost. 

Sen drog jag och carro hem till bomhus, och vi kollade typ på tv. Sen gick jag och upp och satte mig vid datorn och messade anna lite sen ringde hon en signal till mig och det betyder att jag ska ringa till henne, sen efter typ 10 min så sa Erik segerstedt hejhejhejhejehjehje typ :p sen sa danny hej :p sen fick jag snacka med matte, det var typ mega pinsamt jag gjorde bort mig en massa när han sa att han visste vem jag var och så.. men men (;
Han hade värsta mörka rösten i mobilen. Menhan var übergullig verkligen. Men jag var tvungen att skriva till han på myspace och förklara att jag gjorde bort mig :p haha. pinsamt. Aja. ANNA ÄR BÄST ! <3 Och I morron fyller danny 22, grattis till honom ! <3 Han ska få fansens present idag (:  Han kmr älska det. Här är en film ifrån fredags.
Jag och carro sjunger medans pappa spelar, hahaha,
Och fin bild (;  Matte is holding my hand.
image110

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det var kul i lördags :P Synd bara att ni slog alla våra rekord på singstar hehe.. Får komma tillbaka när vi lyckats få hem mer låtar!
Aha, så du fick prata med Danny o dem :P Då är du väl lycklig nu ;-)

2008-02-25 @ 10:01:21
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

Vad är fansens present då?

2008-02-25 @ 11:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0