Alla hjärtans dag

Tanken att ha en "Alla hjärtans dag" 'är alldeles fantastiskt! Tänk en dag då kärleken flödar över hela jorden. Jag tror att kärleken är den starkaste energin som finns.
En kraft som är mäktigare än vad vi ens vågar tro. Tänk bara hur bättre man kan må ibland av att en vän klappar en på ryggen och säger: Jag tycker om dig. Eller: Va duktig du är.
Eller en varm kram från mamma eller pappa, syster eller bror, farföräldrar eller morföräldrar. Det krävs ganska lite för att få någon känna sig bättre. 

Nej det är inte jag som kan komma på nåt sånt fint. Utan älsklings danny i sin blogg.
Idag i skolan så var det en massa kärlek överallt sen drog jag,emma,sanna och pamela ner på stan och fikade.
Jag köpte även en ros till mamma , hon blev glad (:

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad snällt att du köpte ros till mamma =D

2008-02-15 @ 08:09:04
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

jag drömde om Danny inatt :P han gjorde rösten till nån tecknad figur i ett barnprogram

2008-02-15 @ 12:48:24
Postat av: Mamma

Det var verkligen gulligt av dig att köpa en ros,jag blev jätteglad.Kram mamma.

2008-02-16 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0