:)

Håller på och stickar hela dagarna, haha. Men jag har inget bättre för mig.
Idag har jag sovit, sen var vi och handlade på Seglet.
Måste köpa julklappar snart också, ni som känner mig vet att jag alltid tar saker i sista minuten :)
Men det är då det blir som bäst.

Jag ska ju träffa Danny den 27:de också.. så jag ska köpa en julklapp i efterskott, haha.
Han fick ju en julklapp i augusti av mig & anna, men den har han glömt bort -_-
Jag ska klura lite på det.
Just nu sitter jag och lyssnar på Set your body free, hans skiva alltså.
Men jag har inte köpt den än, jag gör det i Sundsvall den 27:de.

Nu ska jag inte störa mer :)
Vi hörs.
/ C.I.A.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas jag får nån bra och dyr present haha

2008-12-21 @ 11:16:54
Postat av: Mamma

Halsduken blir nog jätteskön...Du har blivit jätteduktig på att sticka. Kram mamma.

2008-12-21 @ 12:17:44
Postat av: Emma

Den där bilden får mig att längta ännu mer till sommaren! ^^

2008-12-22 @ 01:01:50
URL: http://blueice.blogg.se/
Postat av: €rik

Det skulle va bra skönt med sommar nu, det känns inte direkt som jul när man tittar ut. Lär också ta och köpa julklappar nu, men jag håller med om att man jobbar bäst under tidspress! Kramkram

2008-12-22 @ 10:15:09
Postat av: sanna

härlig bild!

2009-01-06 @ 00:06:42
URL: http://sanname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0