Sandvik

Hejsan på er.
Igår var 7,8 och 9c till Sandvik. VI gjorde inte så mycket. Jag spelade gitarr,pratade,solade och paddlade kanot hela dagen. Jag gick upp klockan 5 , var utanför skolan 07: 25 och väntade på en lärare som jag skulle åka med till Sandvik. Tydligen skulle vi åka 8. När vi kom dit så var det mulet. Men sen blev det solsken, och efter 1 timme spöregn, sen forttsatte det regna och solsken hela dagen. 7c's föräldrar kom vid 5/6 och då grillade vi och körde att man skulle gissa vad det var på bilderna, min grupp fick pris :). " ALIIIIIICA, kom hit ! jag vill prata med dig om en sak, " haha, det börjar bli  precis som i fyran när killarna i femman höll på, bara det att dom går i åttan nu, haha. Sen åkte jag hem med julias familj, dom är så snälla :) Jag kan inte lägga in nå bilder med kameran, därför jag aldrig bloggar.

Men här kommer några från nicole's mobilkamera :)




Kommentarer
Postat av: Nicole

men gulligt av dig att du la in den där otroligt snygga bilden ;o haha ! men okejdå, jag älskar dig ändå :*

2008-08-22 @ 12:34:20
URL: http://sajkosliv.blogg.se/
Postat av: Carro

Va bra att du fick skjuts hem :P

2008-08-22 @ 19:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0