Hehe..

Glömde skriva igår kväll... eller jag kom inte in på internet / msn. Så jag tillbringade hela natten vid tvn. Kollade på ett program som heter rockskolan eller "rock school " Jag har sett två avsnitt nu.  Det handlar om att Gene simmons (han med tungan)  kommer till en problemklass och ska göra ett  rockband av några av dom. Till slut fick han ihop det och dom fick uppträda för 20.000 pers :) 
 
Det har gått riktigt bra med min mjölkfria kost faktist, inte fuskat nåt. Så nu har jag börjat äta typ ost så  får vi se om jag får  ont i magen av det.  Idag är både winnerbäck,miss li, och en massa andra bra som är med på turnen i Gävle. alla ska gå utom jag :/ Och så är det boulongerfesten... den missar jag oxå. Jag är för lat helt enkelt, haha.

Min film på youtube där jag sjunger A drop in the ocean (inte videon jag la upp igår) utan "studio"inspelade låten har fått över 4000 views :D fatta bra !

Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: Jonas

Grattis till 4000 wiews, men så är det ju ett av de allra bästa musikklippen där som inte är från riktiga band å så.



Varför ska du inter gå på Winnerbäck/Miss Li? :( Jag hade velat gå dit. Ska du sitta hemma och ha tråkigt istället då? :P



Ha de gött

2008-08-15 @ 18:15:25
Postat av: Malle

haha det där kollade jag också på xD sjukt xD

2008-08-16 @ 01:07:01
URL: http://maddedans.blogg.se/
Postat av: €rik

Skönt att det går bra med mjölkfria kosten.. Det är ju tufft att inte få äta mjölkprodukter på ett tag! Vet inte om jag skulle klara det hehe! Vi får ta och fixa ihop några låter sen AK.. Jag gör beatsen och du sjunger.. ;-) Kramis

2008-08-17 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0