Fick ett oväntat samtal...

Hej :)
Gick upp tidigt i morse för att jag,mamma och min moster skulle åka ut till valbo och shoppa.
Men jag hittade ingenting. Efter det så åkte vi till ett pyttelitet café en bit från köpcentrumet.
Det var 50-tals tema där inne ^^ Rätt som det var vibrerade det i fickan och min ringsignal lät.
Tänkte att det var mattias som ringde eftersom han skulle ringa. Men sen står det " Flaj :) " på displayen.
Jag blev skitglad :D Hon var värsta söt med sin göteborska. Hon sa att Johan Wellton stod några meter framför henne, och att hon tänkte på mig när hon såg han :) Sen gick hon fram till han och så fick jag prata med han.

-Tjeeeena alicia :D
-Hej :)
-Mår du bra? :)
- jaa . sj?
 - jobra :) 
-mmm... :p
- Haru kompisar i göteborg? :o :D
- Jaaa , flaj  :D 
- Va? :p
- Jaaaa flaj som är där :D
- Okej, äru i gävle? :)
- Ja .. eller jag är i valbo :p
- Okej.
- Vad göru i göteborg?
- Jag har haft uppträdanden i veckan :)
- Okej , var det kul?
- Ja det var jätte roligt :)
- Men jag kommer nog till din...föreställning iaf :)
- Åh, vad kul ! då ska du få reda på när det är och så. Jag kan skicka ett facebook mail ! . Haru facebok? :)
- MEN... ja-a. -_- 
- JAAAAAAA:D JUSTE HEHEHE 8)
- yes, amen... då ses vi kanske där:)
- jaa :)du får ha det så bra
- jaaa, hejdå
- tja:)
 

Tack flaj ! <3
Blev jätte glad efter det samtalet :)
Puss / A


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha xd värsta grymt jue xD

2008-08-17 @ 22:52:10
URL: http://showmeheaven.musicblogg.se
Postat av: Erik

Hehe grymt att du fick snacka med Wellton xD.. Kram

2008-08-17 @ 23:07:20
Postat av: Louise

:P

2008-08-18 @ 11:25:04
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja det var väl kul att få prata med Wellton.Snällt av din kompis att tänka på dig.Kram mamma.

2008-08-18 @ 21:35:54
Postat av: Carro

Bilden på dig och Matte var fin

2008-08-19 @ 20:12:24
Postat av: TINY.

OJ! Kanske inte en så smickrande bild på Wellton! ;O

2008-08-19 @ 22:10:07
URL: http://tinyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0