Bollnäs 10/8

Tjena , nu ska jag skriva om Bollnäs :)
Natten innan gick jag och la mig vid typ 5 / halv 6. Och sen upp igen klockan 7 :)
Hoppade in i  duschen och sen fixade jag mig. Slog in Dannys julklapp oxå :´)
Jag gick till fängelset och väntade på att jossan skulle komma med bilen :D sen efter en halv timme kom dom.
Vi åkte och hämtade upp frida vid sjukhuset sen åkte vi mot bollnäs. När vi kom till bollnäs så körde vi först lite fel till parkeringen, men sen kom vi rätt. Och vi var typ först där, haha. Sen så kom Emma,Bea och Isabell :D och några till. Sen så ställde vi oss ikön. Sen efter ett tag så kom Hanna , Fanny och Hanna :D det var kul att träffa dom :) dom är värsta roliga, haha. Men sen ställde jag mig i kön igen. Sen var det insläpp och då fick man ett gratis sittunderlag :D Sen när vi kom till läktaren stod Matte vid staketet och var social med fansen så då gick vi dit och han var jätte gullig som vanligt :)

Sen så började matchen, det var EMD och några andra "kända" folk i ett lag mot Bollnäs damlag :) Dom var grymt duktiga, fast det var ju typ första gången för matte. Och han gick lite för mkt tyckte jag, haha. Men förstår han. Danny snubblade runt överallt, men självklart så stylade han då med ;) Och Erik gjorde ett riktigt snyggt mål :)
Tills slut blev det 4-2 till EMD :) yeeeey. Sen gick dom och duschade och sen kom dom och sjöng lite. Sen satt dom bara där och kollade på en final. Sen sjöng dom, och kastade ut 3 signerade bollar.... och jag fångade en :D  haha. Sen så spelade tjejerna ännu mera fotboll. "Skeune*klappklapp*skeune " . Vi hade jätte kul , haha. Skåne vann tillslut iallafall :)
Sen gav killarna lite priser. Sen sparkade dom ut 3 bollar till :) Sen sjöng dom tror jag. Sen var det signering.

Danny :
En jul klapp ?:D
Anna & Alicia: Jaa :D vi ville vara dom första som sa godjul och gav dig en julklapp :)
Danny : Det är ni definitivt :D *asg*                           
Vi :
öppna...:p
Danny : .. Men jag kan ju inte öppna nu :p,
Vi : ...Men vi vill ju veta vad du tkr :D
Danny : Men jag skriver 4 hela sånna hära... A4 papper sidors blogg :D
Anna : Haha, jaaa, du som bloggar såååå mkt...
Danny : Mohaha :)
Vi : Men då fåru lova det ;);)
Danny : HAHA, nej det tänker jag inte göra ;):D*garv*
Sen efter ett tag så kom han till oss igen.
Danny till mig : Tog du en boll? ;DDD
Jag : Ehm, haha joo.:)
Jag : Vad fin du är :)
Danny : *kollar på mig* ;)..::)
Jag :  *död*
Sen efter ett tag igen..
Jag : Vet du vem jag är eller? -_- ;)
Danny : *kollar på mig i typ 2 sek* Jaaaa, du gav mig grymma demosar !!:D

Erik och Matte var värsta söta båda två.
Jag sa att erik var fin då sa han :
" Åh tack detsamma :D, vad kul att du säger så, då vet jag att man har lyckats "
Sen pratade vi lite med dom :) Och sen sa vi hejdå till alla.
Och vi fick posters :D



Bjuder på bilden



Love / A

Kommentarer
Postat av: Fanny

du vet att jag älskar bilden på dej&matte!<3

"Sen efter ett tag så kom Hanna , Fanny och Hanna :D det var kul att träffa dom :) dom är värsta roliga, haha." duärsöt<33

2008-08-12 @ 21:51:02
URL: http://runtoyou.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul att du fick träffa dina idoler igen. Och vilken tur att just du fångade bollen. Kram mamma.

2008-08-13 @ 11:28:16
Postat av: Hanna

dagen värka vara superrolig!



hade önskat att jag var där men jag bor ju nästan längst nere i landet dvs. malmö , skåne ...

så jag får nt åka så långt...



kram hanna =)

2008-08-13 @ 13:14:18
Postat av: Louise

Kul dag du verkar ha haft! =) Vad vare i julklappen?

2008-08-13 @ 16:03:54
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Alice

Hejhopp!

Vilken fin blogg du har!

Jag kollade även din myspace, du sjunger sjukt bra! :D

Ha en bra dag! <3

KRAM

/alice

2008-08-13 @ 18:29:16
URL: http://alisen.blogg.se/
Postat av: Alice

Svar: Tack, tack! <3



Fina bilder på dig och grabbsen btw! :D

2008-08-13 @ 18:55:35
URL: http://alisen.blogg.se/
Postat av: carrå.

jag säger det igen: bilden på dig&matte... sjuuuukt söt!

2008-08-14 @ 02:11:54
URL: http://kattenwiskas.blogg.se/
Postat av: Guchie

Hej du! :D Kul att du är inne och läser vår Emdtour blogg ^^ Ja vill gärna prata me fler EMD fans så om du vill får du gärna adda mig på msn :) [email protected]



Kram!!

2008-08-14 @ 11:55:43
URL: http://www.guchie.se
Postat av: Jonas

Haha det verkar som om det var en bra dag! Slapp ni regn? Sen var det inte bara Danny som fick med sig nåt utan du fick ju en boll, ett sittunderlag och fina bilder med dig hem också ^^



När blir det tionde-gången jubileum för dig att träffa Danny då? :P

2008-08-15 @ 18:01:14
Postat av: €rik

Vilken rolig dag ni fick i Bollnäs! EMD killarna verkar vara riktigt schysta.. Härligt att du fick tag i en Sverigeboll, kan vi lira lite på gården sen hehe! ;-) Riktigt fina bilder oxå! Kramkram

2008-08-17 @ 23:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0