080809 :)

Hey.
Tänkte bara säga att jag mår bra :)
Har varit på cityfesten hela tiden känns det som. Men det är ju bara i 4 dagar om året :p
I torsdags var  jag där med Izabelle och Jenny :D det var skit kul. Vi kollade på ett grymt band som hette Teo bolero, riktigt grymma alltså :D Sen igår vad jag med Elin där. Vi såg Amanda Jenssen,noice, och sen Cash is king på kvällen, shit vilket drag på Walk the line och Folsom prison och typ Rain of fire? :p
tänkte visa en före och efter bild :D
Före

Efter


Ful den var i bloggen :p aja.
ska fixa mig nu sen ner på cf :)
Hola !

Kommentarer
Postat av: Fanny

KOOOOOOOOOOOOOOOOOL!:D

2008-08-09 @ 18:22:17
URL: http://runtoyou.blogg.se/
Postat av: Lollo

Nice pic

2008-08-10 @ 14:29:51
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Ring of fire :) jag skulle också velat sett dom.. men det blev inte så :P

2008-08-10 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0