Torsdag

Tjena på er.
Det var ett tag sen sist jag bloggade... i onsdags var jag ner på stan med eric,jocke och kalle. Köpte ingenting vad jag kommer ihåg, jag skulle ha köpt vaselin men jag hade inte så mycket pengar .. Jag var med Elin i går och vi kollade på personer från en skolkatalog år typ 2000, och sen sökte vi på deras namn och såg hur dom såg ut nu, sjukt kul :) Och Adam Tensta kommer till O'learys på lördag , jag ska nog dit och vänta utanför.. fast han dissar mig på myspace, tvi dig adam :)  Caroline fyller 21 idag föresten oxå ! :) Grattis till henne. Och vi ska förmodligen åka på klass resa till Stockholm , hur kul kommer inte det bli liksom? Har ingen blogg lust så.
Hejsvejs /A

image181

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe om ni åker till sthlm kansek ni går på naturhistoriska :P
i typ åttan skulle vi åka och klassen var tvungen att dela upp sig på tre museum, junibacken, medeltidsmuseet och slottsmuseet. Alla valde junibacken så det ´blev lottning :P jag fick medeltidsmuseet men jag följde inte med ändå :P

2008-04-10 @ 17:07:27
Postat av: Lollo

Ses snart hos Carro

2008-04-10 @ 17:18:02
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0