Torsdag

Hejsan :)

Sitter och lyssnar på All for love nu, haha. Jag saknar dom sjukt mycket. Men jag hoppas verkligen att jag får åka och se dom i sommar, typ 3 gig i sthlm och ett i sundsvall och ett i Skellefteå ( stavning) och hoppas jag kan åka på alla dom. Sen går det ju en massa rykten om att dom kmr till furuvik på skolavslutnignen oxå. Mamma sa att jag ska på EEG-undersökning den 16 april, snart alltså. Jag och mamma har kollat på resor oxå.. skulle vara skönt att åka utomlands snart. Hmm, det går ju rykten om att Adam Tensta kommer till sandviken på sista april..om han gör ska jag absolut åka... måste träffa han. Ska fråga han om han kan smuggla in mig backstage, haha.
Vill egentligen bara lägga in en bild med mig och Danny i detta inlägget..men något måste man väl skriva.
Min favorit låt just nu är Tuck you in med Miss Li, jag ÄLSKAR den låten. Och A drop in the ocean med Ron Pope ska spelas på min begravning, så nu vet alla det :) Aja, jag fixade en hemsk bild på mig och danny nu är den ganska fin ju :p iaf när den är stor så there you go.
image177
Och en till snygg bild, som blev bra när man tog bort mig.
image178
Och en till, haha.
image179
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

åh, du o dina kändisar.
Kan du inte lägga upp lite bilder på ceasar? =D

2008-04-03 @ 22:46:56
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: saris

Detsamma tjejen
Vad ska du hitta på för roligt i helgen?

2008-04-05 @ 13:31:13
URL: http://sarriiis.blogg.se
Postat av: Carro

När ska du träffa Danny nästa gång då?

2008-04-06 @ 14:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0