Fredag

Hejsan =)

Kom och tänka på en grej , Jerry Springers program är helt sjukt :o
Hur orkar man hålla på sådär? Jag menar vad är meningen dom träffas och avslöjar hemligheter som dom är döljt sen blir det nästan alltid slagsmål och det låter som tvn hakar upp sig eftersom dom tar bort alla svordomar. Patetiskt. Och sen säger alla som har varit där att det är det bästa prgramet och sånt.. Jag såg på Oprah har om dagen oxå, då var det en prins som var bög och sen när han hade gått ut med det i en interjuv så ville mamman inte ha någon kontakt med honom längre. Och pappan vägrade acceptera det, sjukt. Men prinsen ångrade inte det. Han hade även gift sig , men han kände att det  inte kändes rätt. Men han visste inte vad det var. Och det var förbjudet att vara homosexuell i det landet. Sjukt.

Aja, Jag har varit sjuk nu i två dagar. Igår hade jag ont i huvudet och svettades och halsen hade jag överansträngt.
Idag har all smärta i kroppen flyttats till ögonen . Det gör ont så fort jag kollar åt något håll , aj. Har även haft ont i magen typ varje dag.

Den 2maj så åker Louise,Erik,Mamma,Pappa,Jag och Carro till Åland med Eckerö båten. =)
Det ska bli skönt att komma iväg lite. Erik och Louise har även fått en lägenhet nu, så grattis till dom.
Sen vet jag inte riktigt om jag ska kolla på Adam Tensta den sista april, får se hur jag gör.
Haha, det var nån som ringde mig igår som pratade franska tror jag. Inte svenska iaf. Kollade oxå vilket nummer det var och det var inte svenskt :p Och vi ska på klassresa den 22 maj till Stockholm =) det ska bli kul.
Nu orkar jag inte skriva mer, lägger in en video på våran nya kran (;

Kommentarer
Postat av: Carro

haha pappa vill ha koll så att vi inte gör av med varmvatten.. och istället går det åt ström till att få den där att lysa..

2008-04-25 @ 12:39:02
Postat av: Lollo

ska bli kul med eckerö!!
Tack för grattiset, längtar nu tills jag flyttar.

2008-04-25 @ 16:53:40
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Erik

Tråkigt att du har varit sjuk, hoppas att det blir bättre snart! Hehe vilken häftig kran :P snyggt att det lyser olika färger också. =) Kramar

2008-04-25 @ 18:56:42
Postat av: Mamma

Jag hoppas att du snart känner dig bättre och att magvärken försvinner.Det ska bli kul att åka till Eckerö tycker jag också.Kram mamma.

2008-04-27 @ 10:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0