Att det ska vara så svårt att hitta på en rubrik.

Hejsan alla söta.

Idag så var jag med på fotbollen i skolan, igår vare typ bara jag som var tjej.
idag fick jag med mig lite stöd. haha. Vi jobbar bara om Linné i skolan, så himmla tråkigt.
Linné matte tillexempel,hur kul låter det.
Igår tog carro in mi goch tiia i mellanrummet och pratade med mig om min och pamelas smör tävling.
 meh. så taskigt.  Jag har gjort värsta dåloga dikten i skolan . haha . men anki tycker den är bra. men lärare måste ju säga att allt som barnen gör är "jätte fint"
Igår när jag och tiia cyklade till vikinga kiosken så var frepha,felle och jenni utanför så vi snackade med dom lite.
Efter skolan så åkte jag och mamma och handlade fika till mig som jag ska ha i morron när jag är på kastvallen och tävlar haha. hela källös mellanstadie mot björsjös mellan. Jag har tränings värk i heöa kroppen så därför kommer jag få mycket dåliga resultat. Jag får dessutom alltid dåliga resultat där. OJ JUSTE. jag måste ladda kameran tills i morron. Pamela kommer och hejjar, fast hon är sjuk hon har nåt slags magvirus. Jag har tre mega stora finnar i pannan som jag måste få bort. jag ska ösa på med coverstick ikväll innan jag går och lägger mig.
Jag ska sova nu kom jag på. haha. så... GODNATT

Love / Ak

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas det gick bra på tävlingen och att källö vann :)

2007-09-14 @ 12:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0