Snö :)

Hejsan alla

I morse så var det sjukt kallt typ 4 minus grader :O
Och jag hitta inte min palestinasjal.. nån som känner sig skyldig?
Men iallafall när jag kom till skolan var min näsa röd. typ alicia med röda mulen..
Vi gjorde klart vårat Titanic grupparbete och redovisade den. Vi skulle typ skriva om en dagbok som en passagerare hade skrivit om sina sista timamr typ och så.. det var kul. haha <3
Uhm sen slutade vi skolan och när vi kom ut så snöade det ute ! :D
Första snön iår.  Men bara en liten stund snöade det. Sen följde pamela hem och testade ett band om det passade i min videokamera sen åkte hon hem och mamma kom hem. Sen sov jag och mamma i soffan. Sen vaknade jag och var skit arg.. uhm så jag gick och åt maten den var inge god.. bara äggen var goda , sen har min mjölk tagiy slut :/ men iaf. Jag hörde av cilla att PÄR var i gävle i söndags. buhuuu :'(( 
Men nu orkar jag inte skriva mer... Hejdå !
image30

Kommentarer
Postat av: Lollo

ja snart kommer väl snön för att stanna, burr!

2007-10-12 @ 11:59:12
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

Vad var det för mat du tyckte var äcklig?

2007-10-13 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0