En ny dag,

Hur svarar du i hemtelefonen?
Hej det är Alicia ( jätte snabbt så alla måste fråga : vem sa du att det var ? )
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Aaa hallå?.
Ringer det mycket till dig? 
Nej inte till min mobil iaf. 
Ringer du mycket?
Nej aldrig typ..
Vem ringde du senast?
Höm, pamela kanske..
Hur mycket pengar har du? 
Typ 25? (a) 
Senast kramat och när?
Typ, emma,pamela,tiia?... vet inte. kramar så många:p
Antal timmar sömn inatt?

ingen aning..
Sov du ensam?
Jaa
Vem sov du hos senast?
Vet inte
Vem sov hos dig senast?
Pamela..
Vem vet mest om dig?
Hmm. ingen. jag vet inte änd själv
Vem vet du mest om?
Alla, jag är bäst på det.
Vad ser du fram emot?
Mina stora futväxter till finnar ska försvinna :P.
Vad vill du ha just nu?
Hmmm, sömn. Men jag drack kaffe för ett tag sen...
Vem hånar du?
Pamela och Erik och Marucs.
Vem längtar du mest efter?
Hmm, Danny? :P
Vem vill du helst slippa?
Jenni... haha 
Vem stör du dig på?
många..
Vem vill du sova bredvid inatt?
Hmm, nån hemlös på gatan. det kan bli kul.
Vilken buss åker du oftast?
2,.
Vilken årstid är det nu?
Höst
Anser du dig själv snygg?
Nej.
Har du varit kär?
Njä.
Är du kär nu?
Njä.
Är du en bra partner?
Hmm, njä.
Har någon varit otrogen mot dig?
Njä.
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Njä
Har du varit otrogen?
Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
ragga, jag dissar dom som raggar på mig.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Ja... (;
Vad åt du senast?
Kola nappar.
Är du polare med grannarna?
Hmm, kanske.
Har du varit på ett party? 
Nja...
Har du varit utomlands?
jao
Var är dina syskon just nu?
Carro är väl hemma hos sig och lollo har jag ingen aning om.
Vilken tid gick du upp imorse? 
6:45 men sen gick jag och la mig fast somna inte om så då gick jag upp 7:20 
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov
Vad är det första du gör på morgonen? 
Undrar om jag har försovit mig. 
Vad ska du göra efter det här? 
Hmm... spela piano :D
image33 

Kommentarer
Postat av: Lollo

fin du var i tröjan från åsa!

2007-10-18 @ 11:46:52
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

jag orkar inte läsa igen allt :P men vi ses imorrn till idol då

2007-10-18 @ 18:25:00
Postat av: Åsa

Va fin du va i tröjan!

2007-10-23 @ 07:42:35
URL: http://www.artificialgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0