New song

Tudeleu, ak is back.

Jag hade verkligen INGEN lust att gå till skolan i morse... men pappa gick det inte att lura.
Men när jag kom till skolan hade vi det kul , mohaha.
Plus att det var Pannkaka till lunch, wohoooo lix.
Vi hade kul på rasten, men vi fick skäll efteråt.
Sen efter skolan åkte jag hem och då bestämmde jag med pamela och jocke att vi skulle vara med varandra
Sen kom pamela hit vid halv sex och då cykla vi till jocke, sen var vi med Anna,Sanna och Tiia med.
vi spela poker och jocke skröt om att han var bäst på det där och att han skulle vinna stort.. men såhär blev det.
jag vann alla hans pengar ! mohahhaa * stolt* men aja. jag vann inte kom typ tre eller nåt.
Sen kom jag hem och träffade mamma som varit borta på "kryssning" hon hade köpt hem en massa godis.
Jag har skickat runt min låt idag oxå och alla har tyck den är bra och vissa a mina kompisar tror inte att det är jag..
Naty var skit snäll , puss på henne oxå. Hon är ett stort plus i kanten :D
image40


Kommentarer
Postat av: Naty

men vadå, kan inte rå för att du ÄR sjukt bra :o

2007-11-08 @ 21:50:13
URL: http://natys.blogg.se
Postat av: Lollo

vill höra den jag med :)

2007-11-08 @ 22:40:49
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

haha du brukar lura mamma att du är sjuk :P men pappa vägrade ringa och sjukanmäla dig

2007-11-10 @ 11:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0