En mycket bra dag..

Hejsan.

Idag när jag kom till skolan var det en massa kul att träffa alla.
Och jag har haft ont i knät typ i tre dagar så jag var inte med på idrotten, :'/
men jag fick vara med söt emma och gille.  (:
Vi testa att äta hårspray och busa lite.
Sen vare mat, pastasås och carbonara eller nåt. Bästa maten i skolan ! så jeffla gått.
Sen på lunch rasten gick jag och pamela med julia h och compani till källmur, hon blödde i ögat.
Men majlis var inte där och alla källmurare var lediga. Så vi gick upp igen :P

Jag följde med Emma till Matöppet sen gick vi tillbaks till klassrummet och dansade en massa tryckare med killarna, jag har börjat blivit som adde med att skriva massa... men skit i det.

Adde spruta killparfym på mig idag oxå... : ' [  
Sen efter skolan gick jag och pamela hem till mig och sen kom sanna hem till mig efter ett tag oxå vi sjöng karaoke och kollade på Sk8 på datorn och andra kändisträffar :'D
Sen gick sanna hem och jag och pamela höll på en massa med cammen *host*.
Sen skjussade jag och mamma hem henne och vi åkte till carro. Det var inge kul hos carro.....
Pusshejs ! <'3
image48image49


Kommentarer
Postat av: Lollo

Mä varför vare inge kul hos carro?

2007-11-21 @ 22:42:03
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Mamma

Usch.du får inte äta hårspray förstår du väl,det kan vara farligt.Kram mamma.

2007-11-22 @ 10:53:03
Postat av: Carro

Du var cp hos mig.. så omogen. Förstår varför mamma vill att jag vaktar dig på stan.

2007-11-22 @ 12:38:11
Postat av: Alicia

carro ! du vägra låna ut sims .
det är omoget och inte fick jag ta en del av gasmecuben heller

2007-11-22 @ 14:48:25
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0