Danny my love !

Heeej :D

Igår gick jag på stan med mamma och louise.
Sen åkte jag hem och klädde på mig varma kläder sen åkte vi och hämtade Pamela.
Jag och Pamela kom till O'learys vid fem.
Vi stod där länge och sen kom det en massa goa fans :)
Alltid trevligt med sånna. Sen efter en lång väntan kom danny , så underbar !
Jag sprang såklart fram och kramade han först.
Han hängde med mig och fansen ganska länge.
Och jag kände att nu ska jag skapa minnen...
Så jag tog tag i dannys hand så vi höll varandra i handen typ i två min. :)
* Alicia goes dead*  sen så stod jag och pamela typ och kollade på och då smekte han min kind.
*Alicia goes dead again* jag berättade att jag hade fått en gitarr och han bah: Vad kul fett med en gura , jag ska köpa en nu gitarr nu snart oxå, en elgitarr, jag har bara en akustisk nu. jag bah: jag med :P
och vi snacka om att jag och pamela kanske ska sjunga i kyrkan på fredag och han tyckte det kul och att låten var fin.
Sen kramade han alla och pussade alla typ på kinden sen så gick vi med han till hotelet som låg precis bredvid O'learys. Och sen satt alla där nere i lobbyn och jonah kysste danny`? helt sjukt, haha och jonah hade ner en lampa det var jätte kul :'D så sött. Sen kom danny ut och gav mig och pamela give me five när vi satt och deppade på att han skulle komma ut igen :) Sen kom han ut efter ett tag och kramade alla igen och sen gick han in och spelade och då drog jag och pamela till carro och sov. :)

Kommentarer
Postat av: Louise & Erik

Kul att du fick träffa Danny och att han tog sig tid till att träffa er. Korten var också mycket fina. Kram Louise & Erik.

2007-11-25 @ 15:52:12
Postat av: Alicia

:) haha

2007-11-25 @ 16:23:53
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Carro

Tur att ni inte stod där ute i onödan i allafall :) men jag fattade inte vem jonah var :P

2007-11-25 @ 16:53:05
Postat av: Alicia

han sjunger typ bakom danny :P

2007-11-25 @ 18:50:17
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Mamma

Kul att du fick träffa "din" Danny.Fina kort har du också fått på honom.Kram mamma.

2007-11-26 @ 12:53:10
Postat av: Anna

Maha den kvällen var bara såå bäst!
& våran uppvärmningsdans alltså! x) hahahahahhaha.
älskardig

2007-12-28 @ 18:33:14
URL: http://aennenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0