Furuvik+töntar.

Tudelu.
Nu var det dags igen då, att blogga menar jag, Jag ska försöka skriva ett långt inlägg.. Så vart ska jag börja. På lördag kväll kom Kalle,Alex och Pamela hem till mig och fråga om jag ville hänga med dom ut. Så vi gick ut och vi hitta typ en studsmatta som vi fyra låg på. Och vi gick och snoka i Källö Trädgård området... Det är typ skit fint där innuti. Sen drog vi hem till mig och typ låg i sängen och snacka. Sen drog alex hem och blabla.. Sen i går så var jag i furvik med Louise,Erik, Mamma och Carro. Det var Julmarknad. Jag vann en julklapp i ett julklappslotteri... fett pinsamt. Och vi gick i stallet och då såg vi världens sötaste , så himla gullig. Jag vet inte vad det var, men en åsna eller en häst eller en mula... sak samma. 'Den var så här jätte liten oxå. Ni får kolla på bilden där nere sen. Det var skit kallt i furuvik, fast jag frös inte.. Louise typ gjorde. Så hon klagade hela tiden. Dom hade en jättestor strålkastare den var super cool. Uhm, Gosh.. har ni orkat läst hit? jag skulle inte orkat. Idag gick jag till skolan och lyssna på DAAANY underbar. Stay är så fin ! Mohaha, jag ändrade textstil. I skolan var det liksom hej*kram* till alla och psyka fa med danny. Jag och Pamela fick skäll av anki ´bara för att vi gick och speglade oss under en lektion utan att säga till och hon bah: HUR MÅNGA GÅNGER SKA JAG SÄGA TILL ER? SKA JAG RINGA HEM TILL ERA FÖRÄLDRAR FÖR ATT N SKA FATTA? NI MÅSTE GÅ TILL SKOLSYSTER SNART TROR JAG ! NI MÅSTE HA NÅ FEL MED KISSERIERT , NU SITTER NI KVAR 20 MIN EFTER SKOLAN. hata henne. Men vi behövde bara sitta kvar tio min. Vi städade.... ojfan. Jag måste typ ha jobbat 10 tal tills i morron.. Och klockan är typ fem i 11.. bäst att hämta matteboken nu. Sen drog jag och Pamela hem till mig iaf, och vi ringde Alex och bestämmde att  vi skulle träffas sen gick vi till Adde och var med han och wills, sen drog vi till tiia. Vi satt typ i en lekpark och snacka... dom frös. Shit vad jag längtar tills sommaren. Sommaren 08 kommer bli underbar.
Nu har jag skrivit en hel del va? Det får räcka för mig...
Puss och Kram / Ak.
image59©AliciaK.

Kommentarer
Postat av: Lollo

söt häst :)

2007-12-18 @ 16:19:38
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

Ja den hästen skulle jag ha att rida på istället för bil. Den går i lagom takt. Jag längtar också till sommaren men först och främst till julen :)

2007-12-18 @ 17:04:27
Postat av: Mamma

Visst var det mysigt på julmarknaden och vilken tur du hade som vann.Vad skönt att du har fått jullov nu.Kram mamma.

2007-12-19 @ 14:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0