>.<

Hejsan mina vänner.

Snart är det jul.21 dagar kvar eller något sånt.
Imorse när jag vaknade hade jag jätte ont i ögonen dom sved och så.
Var lite röd också. Så jag var hemma från skolan. Fett jobigt med mina ögon nu. Rinner och grejar.
Men jag la till lite musik till en av mina låtar iaf. Så det var ju bra att jag fick det gjort.

Sen läste jag bästisdannys blogg :) ni kollar väl och röstar på han när Let's dance börjar?
Jag kollade på en massa idol avsnitt idag oxå. Haha Andreas från början alltså, shit.
Sen plingade det på dörren och då var det 7 stycker söta vänner som undrade hur jag mådde.
Så snällt av dom <3 fast jag var helt flum lixom. Så där stod jag och skämmdes.
Sen har det inte hänt så mycket...
Puss och kram / Alicia

Confusion
image54


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha skulle vilja se hur du såg ut när du öppnade dörren o alla dina kompisar stog där =D

2007-12-03 @ 20:40:24
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

Men du sa ju att du drömde det där om dina kompisar. Ska danny vara med i lets dance? Han ska vara med i så ska det låta också :P

2007-12-04 @ 18:35:00
Postat av: Mamma

Snälla kompisar du har som kom och frågade hur du mådde.Det ska bli kul att titta på "din" Danny i lets dance.Kram mamma.

2007-12-04 @ 21:11:00
Postat av: Erik

Hoppas att det är bättre med ögonen nu iaf Alicia. Kram kram

2007-12-11 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0