Rubrik?

Hej

Idag gick jag upp tio i sex. Och efter frukosten fick jag ont i magen så jag hade ont i magen ända tills jag cyklade hemifrån ca 7:50. Jag gick med krull hår idag i skolan, man känner sig uttitttad. EN PLATTÅNG LIGGER HÖGT UPP PÅ MIN ÖNSKELISTA..  Vi hade idrott och då övade vi till björsjö grejen. vi har en ny idrotts lärare han ser ut som Frodo i sagan om ringen. (; .  Jag stötte 6.60, med tre kilos. Bra va?. Efter skolan så cyklade jag med pamela hem, hon skulle till sin syster som hade kommit hem från hmm, bulgarien. Sen när jag kom hem drack jag upp typ en liter mjölk. Så då mådde jag illa. Jag sov i några timmar. Sen så åt jag mat, sen mådde jag illa av maten för jag åt för mycket. :s  Hmm, det var ingen som kunde gå på legenden med mig :'( * SNYFT*  Jag skulle igentligen ha kollat på läxan som är till i morron men äsch, det fixar jag i morronbitti. eller så fuskar jag.  Nu har jag lite ont i magen. Louise ska åka utomlands på måndag till cypern, och jag har fått ett sminkbord fast jag inte ville ha ett:p. '
Kram.

Kommentarer
Postat av: LOLLO

Jaa på måndag åker jag till cypern =D
Ett tips, drick inte 1 liter mjölk när du är törstig, drick VATTEN. Släcker törsten, innehåller inga kalorier och du slipper dålig andedräkt ;)

2007-08-30 @ 10:42:03
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Caroline

Haha varför åt du så mkt.. inte konstigt att du får ont i magen. Hoppas du blir fin på skolkortet idag

2007-09-03 @ 11:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0