It takes a thought to make a word,

Hejsan.

Idag på morronen gick jag upp och fixa mig blabla.  Sen så i skolan så trippade vi runt lite innan vi började.
Vi hade matte första lektionen i 50 min , PUH !.  Sen så skrev vi utvärdering sen hadevi idrott vi körde frisbee-fotbolls-brännboll det var skit kul faktist. Sen så hade vi mera lektioner men på lunchrasten så gick jag,sanna och pamela ner till källmur och hälsade på folk. Vi pratade med frida  tills hon skulle in sen gick vi till fotbollsplanen och körde "vem kan klämma hårdast leken". haha jag ägde.  Sen så efter skolan så cyklade jag och pamela hem till mig och hade " Present byte " , jag fick en ÄSSÄ påse :) det är typ det godaste godis som finns . Pamela fick playboy skorna jag köpte till henne (:  Sen satt vi vid datorn, sen så cyklade hon hem och jag åt mat och fixade carolines hår. Det blev skit snyggt. !.  Tralala. Jag har varit duktig som hållt mig med att skriva blogg tills nu. Nyss så tittade jag på Killer Karaoke och sjöng med det var kul.  Nu ska jag inte tråka ut er nå mer.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du kanske ska bli frisör :)

2007-08-25 @ 10:40:35
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: monkan

Fin blogg du har!!! Kul att se den =) Kramar

2007-08-25 @ 14:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0