Cruising,

Hello,

I går kväll somnade jag i soffan på kvällen och sov där hela natten. Jag vaknade av att man hörde så här : fnnnnnriiiiiiisch ( snytning) , äru hungrig , ja du har varit ute hela natten, ja . nu ska vi se om vi har nån mat. ( Pappa som pratar med katten )  Sen åkte jag,pappa,maria,robban och fredrik båt ut till Limön och grillade korv. Sen kom vi hem vid fyra. Jag ringde pamela och sa att det var cruising i stan och om vi kunde gå, och hon ville gå (:, Men fisk carro hade snott min cyckel så jag var tvungen att vänta på henne. blabla. Erik kom hit oxå. Sen cyklade jag och pamela ner till city och gick om kring. Vi tog lite bilder oxå. Och vi skrattade. haha.  Hmm, jag ska be carro ge mig kamera sladden så jag kan lägga upp lite bilder från cruisingen. När jag kom hem kollade jag på shrek 2 , eller det som var kvar. 
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0