Imagine

Tjena!
Vaknade nyss, ska upp och ge Cesar medicin.
Har inte fått sova ut en enda dag det här lovet, eftersom alla jobbar så har jag nu ansvaret över Cesar.
Mamma och Pappa kan inte ge själva heller. Cesar fick en klo i ögat, som gjorde att han skadade hornhinnan.
Så idag väntar;

Pupillvidgande ögondropp 1 gång
En annan droppe, 6 ggr per dag.
Serum i ögat 6 ggr per dag.
En tablett också.

Vi har slutat med penicillinet för han blev dålig i magen.

Tycker det är lättare att ge på Cesar själv än med hjälp iaf.

Att han är sjuk, har tagit på mina krafter.
Men jag gör allt, allt för min bästa vän.
Så vi får hoppas att det blir bättre.


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Får hoppas han blir bra snart igen!

2011-03-03 @ 10:51:09
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du har verkligen varit duktig att ge Ceasar medicin. Få se vad veterinären säger imorgon. Kram.

2011-03-03 @ 21:29:21
Postat av: Louise

stackars cesse :(( men han förstår nog att ni vill honom väl när ni petar i medicinen!

2011-03-04 @ 08:46:41
Postat av: Carro

Man kan bli dålig i magen av penicillin, men det behövs ju för att döda alla bakterier

2011-03-04 @ 17:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0