Vad ska jag köpa i present?

Tycker ni som jag, att det är svårt att komma på vad man ska köpa i födelsedagspresent?
På födelsedagspresenter.se finns det gott om tips på vad du kan köpa.
Du kan välja hur gammal personen är, och om det är en man eller kvinna.
Och hur mycket du är villig att betala, så visar den presenter efter dina krav.

Hittade en sån gullig liten apa som blåser på naglarna så nagellacket torkar snabbare, perfekt present eller hur?

Jag antar att jag har mest tjejer som läser min blogg så om ni letar efter present till pojkvän gå in där.

Finns även presenter till flickvän.

Men en bra sida för oss som inte är så bra på att tänka ut grejer att köpa.
Finns även tips för julklappar, studentpresenter, bröllopspresenter och dopgåvor.

En sida som absolut är värt ett besök.
En enkel design som alla förstår sig på + att det är lätt att hitta saker med sökfunktionen.

Får betyg 4/5 av mig.



Kommentarer
Postat av: Louise

Aha smart! Ska definitivt kolla in där :)

2011-01-18 @ 17:50:09
Postat av: Jonas H

Tack för tipset, passar mig som handen i handsken!

2011-01-18 @ 19:26:40
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0