Lycklig.

Vi bakade semlor på hemkunskapen idag, eller grodor, som såg ut som semlor :p
Dom blev goda, mkt godare än vanliga som man köper i affären.

När jag hade slutat kom Elin dit och vi åkte ner på stan.
Gick in på H&M och jag hittade ett par solglasögon som jag kirrade direkt.


Vi gick in på Din Sko och jag fyndade dom här klackskorna på rean! 200 kr, check!


Sen gick jag och Elin och fikade och skvallrade en massa, som vi brukar göra!
Sedan drog vi till bibloteket för att se ifall vi hittade några bra "lära sig arabiska - böcker ".
Fanns bara tråkiga ordböcker. Dock när vi satt i sofforna så började jag tala arabiska (det jag kan).
Så kom det in en arab som hörde mig och ba " Ma'assalama, hejdå "  :D Jag är grym på arabiska!
Ezayak?

Sen tog jag bussen till Södra Bomhus för att hämta ut mina chips,
som jag fick en lapp om att dom hade kommit idag. Sist av alla typ.
Jag fick dom eftersom jag är EMD-ambassadör.





16 chips :p Dom rosa var äckliga men mamma gillade dom bäst, och hatade dom andra.
Och igår kom min signerade skiva med EMD hem till mig. Den som jag ska ha :p
Haha, suck.. trött på massa skivor med dom nu nästan ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin B

Bilden gör INTE skorna rättvisa! Dom är så otroligt perfekta och trots att dom inte är mina så är jag lycklig att underbara du har dom! =D

2011-02-15 @ 21:26:15
Postat av: Carro

Tyckte du de andra chipsen var goda?

2011-02-16 @ 08:44:58
Postat av: Louise

vill också smaka chipsen!

Oj vad höga klackar :P

2011-02-16 @ 18:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0