Metrojobb

Hittade en bra sida som heter Metrojobb handlar om lediga jobb i Stockholm och övriga ställen i Sverige.
Jag tycker att det är väldigt enkelt och lätt att kunna se vilka jobb som är lediga.
Väldigt brett utbud i Stockholms län.
Är du en av dom arbetslösa som sitter hemma och oroar dig över pengar,
eller en sån som är så trött på ditt jobb och bara vill byta jobb,
titta in på sidan så kanske det finns någonting just för dig.

Här är Lediga jobb i Stockholm
På sidan kan du se vilka olika kategorier med jobb det finns,
som " Hotell / Resturang " eller " Sjukvård och hälsa "

Jag önskar jag hade åldern inne så jag kunde börja testa på olika jobb.
Speciellt i Stockholm då. Är kär i staden.
Så jag tycker det är väldigt bra att jag vet en sida sen jag kan kolla på.
Det negativa med sidan är dock att den är ganska tråkig.
Men den behöver egentligen vara rolig heller.
Det borde finnas en sån sida för yngre också.
Mer utbud på sommarjobb och liknande för yngre.

Det finns också lite tips och artiklar på sidan, men det är inte jag så intresserad av.
Men om ni är lite osäkra på hur ni ska skriva CV:et och sånt, kan ni ju kolla.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är verkligen duktig på att skriva :) Kram

2010-09-05 @ 13:18:56
Postat av: Louise

ja snart är det din tur att söka jobb.. bara några år till kvar i skolan :)

2010-09-05 @ 17:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0