Första februari

Tudeluuuuuu
Varit i skolan idag, hände väl ingenting speciellt.
Jag och bildläraren förstår varandra jätte bra. Hon är lika djup som jag ( eller säger man mig?.. )

Efter skolan tog jag bussen ner till stan,
gick och väntade på Carrå i tusen år.
Sen följde jag med henne till frisören, hon färgade håret sjukt länge.
Efter ett tag så gick vi in till Nian, ni som varit i Gävle vet att det är vårat köpcentrum,
eller Gallerian Nian heter det egentligen.

Köpte ett halsband,snoddar och mascara på H&M.
Sen gick vi till Flanör ( ett annat köpcentrum brevid ) och köpte ett linne och strumpbyxor.

Efter det gick vi till ett nyöppnat café that's called... ja det har vi glömt.
Fast att vi kollade innan vi gick därifrån.
 Men det var jätte mysigt med jazz musik, vilket vi gillar stort.
Sen gick jag till bussen och Carrå fick skjuts. Väntade på bussen i typ 30min, och åkte hem.
And here I am

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Du skrev rätt :) "Lika djup som jag" är mest rätt, även om man kan använda båda numera

2010-02-02 @ 09:04:26
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0