Cesar

För nån dag sen så fick jag en massa bett, det är typ kvalster ,
som katten dragit in när han har ätit råttor. Det är typ som stooora myggbett.
Har fått ca 8 stycken på olika ställen på kroppen.

Så när jag låg i soffan och spelade alfapet så ville han komma upp och gosa med mig.
MEN NO WAAAAAAY.
Förstörde hans laddnings försök att hoppa upp till mig med handen,
så till slut så la han sig på golvet nedanför mig. Där han aldrig legat förut.
Det gjorde ont i mamma-hjärtat av att se han såhär ;

Men ja. Jag tänker inte få några mer bett iaf.. tänkte jag.
Jag fortsatte att spela och sen BAM, flög han upp på mig och la sig vågrätt över min hals.
Och började tok gosa med mig. Jag hade bara ett linne på mig också.
Så kvalsterna hade all chans att hoppa över till mig.
Det gick inte att få bort han heller eftersom jag hade datorn på knäna.
Datorn skulle välta då alltså.
Så såhär låg jag ;

Det är min panna och armar ni ser.
Han är helt galen på att gosa.
Ni ser lite av hans konturer också ;)

Fick bara ett eller två bett sen, så det var lugnt.

Kom nyss hem från skolan.
Han hoppade upp på bordet och gick till mig och la sig på mina armar.
Vem tror han att han är? :p
Skit dryg katt ibland alltså. Bar ut han på altanen till syrrans knä nyss.
Han stångas också, sjukt hårt. Och slickar en i håret, haha.

Fast på bilden har jag lyft över andra armen för att kunna ta kort 8)

Kul katt va? ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Aa, cecar verkar ju lite speciell. :P Men fett gulligt att den älskar att mysa. :D

2010-04-23 @ 16:30:13
URL: http://juliajulliz.blogg.se/
Postat av: filly

hahahaha satt jag och snacka om nisse?

JA JUST DET JA

HAHAHAHA

fan va sick de va

2010-04-23 @ 16:41:46
URL: http://fillysnopp.blogg.se/
Postat av: filly

miss you :(

2010-04-23 @ 16:42:00
URL: http://fillysnopp.blogg.se/
Postat av: jennifer

Vi måste ses nåndag. Du är så saknad och jag älskar dig mycket! <3

2010-04-23 @ 20:27:26
URL: http://jnalci.blogg.se/
Postat av: Louise

hehe cesse.. ja nog gillar han att mysa alltid =P

2010-04-23 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0