Á la naturell

Sov hemma hos Carro inatt.
Har börjat må bättre, så jag har inte haft lust att blogga 8)
Tar hellre vara på den tid jag har ledigt liksom.

Badade iallafall hemma hos Carro. Katterna satt och tittade på, haha.
Sen så åt vi nybakat bröd ute på balkongen till frukost.

Sen åkte jag, carro, louise, erik, katterna och pappa till affären, sen hem.
Tog lite bilder med webbkameran. Juste, jag har inte haft något smink på mig alls idag,
inte gjort någonting med håret heller. Väldigt skönt faktist.

Så här är några bilder på mig. Mig. Ingen fasad här inte.

Min nya skjorta har jag på mig också, var och fikade med min fina vän Emelie igår!
Så då köpte jag den.


Och valtis också då såklart :)




Och min syster Louise 8)




Puss på er.


Kommentarer
Postat av: sophie

Det syns ju verkligen att ni är systrar :)

2010-04-17 @ 20:49:03
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Ser ut som ett sånt där munskydd på sista!

Kanske inte är rätt person att uttala mig men du passade jättebra i den där skjortan :D

2010-04-17 @ 20:59:12
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

ja vi lyckades bli rätt lika på några kort ;) Nästa gång får vi ha liknande frisyr också ;)

2010-04-18 @ 08:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0