My day in words

Mamma väckte mig. Tillbringade min andra natt i soffan.
Jag gick upp och duschade och gjorde mig klar på en timme.
Sen åkte vi till Valbo.
Vi shoppade 3 linnen, en klänning, mascara, kajalvässare, pensel och en halsduk åt mig :D
Happy face på det ! Thanks G.

Vi fikade och sen åkte vi hem igen.
Sen skjutsade pappa oss till brynäsgatan för att vi skulle klippa oss på det nya stället.
Såg fullt ut så vi gick till Henrys istället. Hon som jobbade där såg att vi var mor och dotter, haha.
Mamma klippte sig först och sen jag. Klippte jätte kort i nacken.. jaja.

Efter det gick vi och kollade på röda korset och på affären.
Sen gick vi till carro och fikade, haha.
Sen var vi där i många timmar.

Jag älskar Valtis och Vera..

Sen åkte vi hem, och here I am.
Vi var lediga idag alltså i skolan :p

Behöver bara en kommentar till på stockholms dagen..
Puss

Bild från London 08.


Kommentarer
Postat av: Carro

Valtis och Vera pluttar. Dom kommer vara ensamma nu till imorrn på eftermiddan.. stackrarna. Hälsa på dom om du vill :) lås bara det övre låset.

2009-11-12 @ 10:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0