:)

Tja!
Igår natt så vaknade jag och hade yrsel.. kunde inte fästa blicken.
Tog mig ner till toan och spydde. Men ja...


Idag i skolan så vare nirre.
När vi satt och åt så ropade nån kille" Vi slutar nu! Alla får sluta nu"
Vi fattade ingenting men åt upp och kollade runt med alla.
Tydligen var det typ nå kemiskt pulver eller någon ting på väggarna i skolan.. :p
Och lite överallt som var giftigt, så alla skulle gå hem :D

Efter som jag är en så snäll människa gav jag min spanska lärare mina autografer från idolerna,
Så hon kunde ge dom till sin dotter :)

Sen drog jag hem, kom hem typ 1½ timme tidigare än den vanliga tiden.
Sen handlade jag, carro och mamma.
Sen hämtade vi Valtis, han ska bo hos oss ett tag nu :)


Saknar sommaren så himla mycket.
Om ni undrar varför vi inte gör youngblood dansen var det bara för den inte var uppfunnen där :p

Kommentarer
Postat av: Louise

du gillar ju att spy :P hehe

Men du lär ju gå o kolla upp det där en gång till nu, begär en hjärnrtg!

2009-11-19 @ 17:05:54
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Jossan

Håller med Louise, det där låter inte riktigt bra...

Men kul video :) Vart var vi på väg?

2009-11-19 @ 17:20:57
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0