Kryssningen

Det var sjukt kul! Båten var försenad , men det gjorde inte så mycket. Vi åt buffé(t?) och sen så ick jag iväg på emd signering och träffade alla mina finisar, sen hängde jag och tess med matte och snackade en massa.
Gjorde även " i see you " grejen med danny , HAHA.
Sen var dannys spelning gryyym ! Och sedan emds, woho ! Träffade även Pär Stenhammar, helt sjukt att han var där.
Sen vare "efterfest" i carrås hytt, men drog ganska snabbt till mina systrar som sedan tvingade mig i säng :p

Ni märker att jag inte orkar berätta nåt va? :p
What happends on the boat, stays on the boat ;)
Här kommer några bilder för jag är snäll...

       
     
   
    
     

Mer bilder finns på min bilddagbok, eller facebook!
Puss :)

Kommentarer
Postat av: Louise

det var en rolig kryssning.. men drygt med alla fulla ungdomar! :P

2009-03-24 @ 23:25:47
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

Fina bilder :)

2009-03-25 @ 14:01:28
Postat av: Mamma

Fina kort du tagit!Det var trevligt att åka på kryssning tycker jag.Kram mamma.

2009-03-25 @ 14:11:14
Postat av: Anonym

Det var en rolig kryssning, många snygga bilder blev oxå! =) Kram

2009-03-25 @ 15:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0