Jonathan i Örebro

Nu mina kära små vänner ska jag berätta om Lördagen.

Jag gick upp runt 6tiden på morgonen. Fixade i ordning mig och åt frukost med Elin.
Sen tog vi halv åtta bussen till tågstationen. 8:12 gick tåget.

Vi hade en helt underbart mysig tågresa. Och hur fint väder som helst.
När vi kom fram i örebro gick vi och letade efter busshåll platsen som skulle ta oss till Mariebergs köpcentrum.
När vi väl hittade den hade vi gått runt ett varv extra. Och med varv menar jag typ 1km ;)

Messade lite med ph och sen satte vi oss på bussen. Vi kom fram och gick in i köpcentrumet och kollade på kläder :)
Elin köpte en "erik tröja" inne på carlings. Sen kollade vi på Pernilla Wahlgren, hon är la duktig! 
Träffade BamBam & Malle också :) sötisar !

Sen kom Jonathan upp på scenen. Det var ju första gången vi sågs efter alla hundratals mail vi skickat tillvarandra.
Det gick väldigt bra som tur var ;) Han körde Dance in the shadows, En ny låt & Welcome to my life. Han var sjuk med gryyym ändå :) Sen gick linda & malle på signeringen medans vi väntade lite. Och jonathan hade tagit med sig disco-bettan ( elin namngav den) , sjukt gulligt :)

Sen kom jonathans pappa fram till oss och sa " Här får ni planscher, dom är signerade :) "
Vi blev lite chockade men rullade upp det vi hade fått och då ser vi att han hade signerat dom till oss!
Förstår ni hur sött det är. Han hade gjort det innan han åkte dit & sedan berättat för hans pappa vilka han skulle ge dom till. Och bara vi liksom, så vi blev helt chockade! :)

Och sen var det dags för mig att träffa människan också... så vi stod där ikön. Och jag var sist av oss :p
Men han var hur söt som helst vekligen!
 " Vad snygg du är i håret ;) " jag & han har inte alls skrivit om mitt hår,nejnej..? ;)
" Haha 8) tack... du med ;) "

Sen tog vi kort och kramades och såntdär. Jag gick och presenterade mig för hans söta pappa också.
Han hade hört talas om mig! Aww! :D " på bloggen & myspace " gullis.

Min kameraväska försvann helt plötsligt så antingen blev den snodd eller så slarvade jag bort den, det var ju lite synd.
Men hade ingenting i den som tur var :)

Sen träffade vi jonathan en stund när signeringen var slut och snackade och tog gruppbilder :)
Och under dagen så blev vi polare med Tony Haglund som var med i friends kom vi fram till.
Så vi tog typ 20 bilder med han, haha.

Sen sa vi hejdå till Malle & Bamey. Och sen gick vi och åt på donken, men vi kunde inte äta för vi var så glada, haha.
Sen åkte vi in till Örebro igen och fotade och sen gick vi till stationen och satt där i några timmar och lyssnade på alkisarna som sjöng såååå högt där inne :p
Och spelade kort.

3 timmars tåg resa hem. Det var lite drygt men mysigt det med, jag älskar att åka tåg :)
Vi kom fram till gävle typ halv 11. Så vi var hemma i mitt hus klockan 11.

Tack för bästa dagen på länge :D
Puss / alicia¨' 
www.nightlife.se/jonathan ( gå till nästa sida så skrev han även om oss, det är sjukt att  han vet vem jag är^^ )

 







Fler bilder kommer kanske sen om jag orkar :p

Kommentarer
Postat av: Louise

synd att kameraväskan försvann!

Men du verkar ju ha haft en bra dag ändå :) Vart ska du sätta planchen?

2009-03-02 @ 14:23:15
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snällt av honom att ge er signerade plancher.Fina kort du tagit också. Kram mamma.

2009-03-03 @ 13:42:02
Postat av: Erika

Vad roligt att träffa han, han är grym :)

2009-03-05 @ 16:32:15
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: €rik

Ni verkar ha haft en riktigt trevlig resa! Roligt att ni fick träffa Jonathan.. :) kram

2009-03-05 @ 23:34:51
Postat av: celia gustafsson

ni verkar ha haft det skoj :)

kram

2009-03-07 @ 20:31:35
URL: http://celiagustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0