:)

Idag har åkte jag,mamma,pappa & carro till louise och erik.
Eriks familj var också där :). Erik och louise kom hem från turkiet inatt.
Men eriks familj åkte ganska snabbt :/ Fick en blöt hejdå puss av Aliyah innan dom gick, haha gulle!
Hon  har blivit så stor, sist jag såg henne kunde hon bara krypa :)

Vi fikade sen lite. Och sen åt vi pizza. Jag åt tacopizza, från american take-away.
Sen typ kolla vi på bilder och filmer. Sen åkte vi till ica och handlade hårfärg åt mig.
Imorgon blir jag brunett igen !!!!!! :D:D:D

Kan bjuda på en bild från igår ;)

Lite söt va? :D Kommer inte ihåg den typ, haha.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Tacopizza <3 Det bästa av två världar.

2009-06-22 @ 09:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0